vrijdag 4 november 2016

Bloggen voor De OWD

Na het weekend mag ik weer even aan het werk! Eerst ben ik deelnemer en 'spreker' op de ICT-praktijkdag ; een schitterend initiatief waar zo'n 700 deelnemende (meest) docenten in meer dan 70 workshops inspiratie op kunnen doen voor hun lespraktijk. Ik verzorg de workshop Moovly, die al geruime tijd vol in de belangstelling staat.
En dan dinsdag vol aan de slag als (gast) blogger bij Dé onderwijsdagen.  Ik heb net het programma bekeken en er zijn interessante en veel belovende sessies, al valt het aanbod vanuit het MBO wat tegen. Ik laat mij eens lekker leiden door mijn gevoel en zal een aantal sessies binnenlopen en berichten wat daar volgens mij van belang is voor de onderwijsvloer van het MBO. Lees dus mijn blog en mijn tweets




Geen opmerkingen: