woensdag 7 maart 2007

3 x is scheepsrecht

Mijn derde Blog. Iedere keer wordt ik weer geconfronteerd met de belangrijkheid om op alle manieren te communiceren over onderwijsontwikkelingen. Leuke initiatieven, tegenvallende resultaten, anderluidende meningen, nieuwe vormen van ict-gebruik, pittige discussies, tevreden leerlingen, overdereven regelzucht, goede workshops, ellenlange ingewikklede stukken, etc etc. Ik wil daar iedere keer mijn steentje aan bijdragen, maar het schiet er vaak bij in. Druk op het werk, thuis nog een klus te doen, ook aandacht voor sport, een keer lekker koken, eten, en 'wat drinken. Een vakantie..... wat hebben we het toch druk.
Maar toch een nieuwe poging en het vaste voornemen elke week een bericht te plaatsten. Wie houdt me daar aan??, met andere woorden reacties welkom!

Hans Steeman

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hou je er wel aan..
Als je niet voor elke woensdag een berichtje plaatst, krijg ik een kratje bier?

Anoniem zei

Ik zal je er niet aan houden, want ik herken je gevoel...
Zowel dat van druk, druk, druk ...
als de niet te onderdrukken neiging om af en toe eens te reageren op alle onzin die er over competentiegericht onderwijs wordt geschreven.

Anoniem zei

Hoi Hans,

een goed idee, maar dan volhouden ......
Succes en ik zal je regelmatig bloggen!
Groet,
Guido